nuffnang

Wednesday, January 29, 2014

Cara Mendapatkan Komputer/Notebook 1Malaysia (bah.2)

Assalamualaikum wbt..,
             Kali ini aku terpanggil untuk menulis tentang Komputer 1Malaysia ni lagi, lanjutan dari post yang lepas. Ramai mempersoalkan kenapa tiada lagi peruntukan Komputer 1Malaysia ni lagi? Kenapa peruntukan dibekukan buat masa sekarang? Adakah dibekukan atau memang dah takde peruntukan lagi? Buat masa ni aku takde jawapan lagi untuk persoalan-soalan tersebut, kalau sesapa ada jawapan bolehla kongsikan bersama disini.

            Aku dah lama tak ngunjung ofis umno kt tempat aku ni,jadi tak dapatla nak selidik ape citer , ada lagi ke tak, bila tanya rakan-rakan rata-rata cakap masih ada lagi, ramai yang cakap kerajaan nak setiap rumah ada 1 komputer 1Malaysia ni, itu memang aku biasa dengar. Ada juga yang cakap lepas pengagihan BR1M barula peruntukan komputer 1Malaysia ni disambung kembali..betul ke?

          Apapun yang terbaik untuk aku dapatkan jawapan yang tepat atau hampir tepat sekurangnya, lagi baik aku pergi pejabat umno tanya sendiri direct disana. Aku cadang besok pagi bolehla aku kesana kejap, bukan jauhpun cuma takde hal jadi lama aku tak kesana.
Jadi, pada sesapa yang nak maklumat selanjutnya tunggula aku gi ofis umno dulu esok. Nanti dapat info terkini aku posting sini..jangan lupa ngunjung sini pasni..(dmimaf.blogspot.com), ada info penting esok tentang Komputer 1Malaysia ni.

Pada sesapa yang berminat untuk belajar bekerja dirumah sila klik sini untuk info lanjut.

No comments:

Post a Comment